کارگاه نوشتن با دوربین با روش ثبت وقایع یک بازدید فرهنگی/اجتماعی

این کارگاه با رویکرد «تربیت قدرت مشاهده» تجربیات اجتماعی «کودک و نوجوان» در کنار تجربیات دیگر افراد جامعه و برای همه کودکان و نوجوانان در رده های سنی ۹ تا ۱۶ سال طراحی و تنظیم شده است.

این کارگاه برای مدت ۱۲ ساعت ( ۵ جلسه در یک ماه بصورت پیوسته) طراحی شده که دو جلسه آن شامل یک بازدید فرهنگی / اجتماعی است که کلیه مفاهیم و تمرینات این کارگاه براساس مشاهدات کودک یا نوجوان و همچنین یکی از اعضای بزرگسال خانواده شان از این بازدید انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که برگزاری خصوصی این کارگاه با حضور حداکثر ۳ نفر و با شهریه ی سه میلیون تومان و کارگاه گروهی با حضور حداقل ۱۵ نفر و حداکثر ۲۰ نفر و با مبلغ یک و نیم میلیون تومان برای هر شرکت کننده برآورد شده است.

مدرس این کارگاه آقای مهیار افرا ؛ فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی و کارشناسی ارشد تهیه کنندگی در رشته ی فیلمسازی هستند که با سابقه بیش از ۱۵سال فعالیت در زمینه هنرهای تصویری و فعالیت در عرصه فیلمسازی هنری، اجتماعی و تبلیغاتی مشغول به کار می باشند و همچنین در زمینه کار با گروه سنی کودک و نوجوان سابقه ساخت یک فیلم درباره کودک و نوجوان و نیز تجربه ۵ سال تدریس و تمرین در کارگاه هایی درباره نمایش خلاق، نوشتن خلاق و نوشتن با دوربین برای کودک و نوجوان را در رزومه کاری خود ثبت نموده اند.